moon indicating dark mode
sun indicating light mode

De ce avem nevoie de SEO?

Mediul online ne poate aduce o mulțime de beneficii, asta doar dacă îl înțelegem și îl tratăm cu seriozitatea pe care o merită. În 2020 este absolut evident că avem nevoie mai mult decât o simplă pagină în care să ne descriem activitatea, ci de o întreagă prezență online conturată strategic în jurul brandului pe care îl reprezentăm. Pentru că avem nevoie de trafic pe care să îl monetizăm în diferite forme, SEO trebuie să facă parte din strategia noastră pentru online.

În funcție de nișa pe care activăm, o poziție bună în căutări după anumite cuvinte cheie este tot mai greu de obținut. Dacă până acum câțiva ani strategiile de promovare erau mult mai simple și puteau fi făcute pe termen scurt, acum lucrurile s-au schimbat, iar nevoia pentru optimizare SEO este tot mai mare indiferent dacă deținem un site de prezentare sau un magazin online.

Internetul este într-o continuă schimbare, iar valoarea unor website-uri se poate măsura în funcție de traficul zilnic pe care îl primesc aceste pagini. Altfel spus, un site care este bine optimizat atât din punct de vedere on page, cât și offpage, va obține o poziție mai bună în Google pentru rezultatele după anumite cuvinte cheie, iar publicul va prefera întotdeauna primele rezultate.

De multe ori este eficient să ne punem în pielea publicului căruia ne adresăm și să intuim modul în care acesta gândește. Atunci când avem nevoie de informații sau de anumite produse vom prefera întotdeauna site-urile care apar primele în căutări, de foarte puține ori vom analiza și paginile secundare.

Ce înseamnă SEO și de ce avem nevoie de optimizare pentru site-ul nostru?

Fiecare site care a fost creat va ajunge în atenția motorului de căutare Google, dar acest lucru nu este suficient din punct de vedere SEO. Orice proprietar de site are nevoie de trafic constant, de o optimizare cât mai eficientă și trebuie să ofere utilizatorului cea mai bună experiență pe propria pagină.

SEO este o strategie de promovare pe termen lung și este bine de știut că fiecare companie mare din mediul online are o colaborare strânsă cu o agenție de publicitate care se ocupă de optimizare. Mulți proprietari de site-uri au încercat să păcălească motoarele de căutare prin diferite strategii, iar din acest motiv algoritmii SEO sunt într-o continuă schimbare. Principalul aspect pe care trebuie să ne bazăm este experiența utilizatorului pe site-ul nostru.

SEO on page, după cum putem deduce din nume, se ocupă cu optimizarea site-ului din interior. În această categorie intră fiecare text de pe site, fiecare imagine urcată, fiecare titlu sau tag folosit. Trebuie să ne planificăm tot parcursul online după criteriile SEO actuale.

SEO off page se ocupă cu promovarea site-ului din afara acestuia. Pentru a obține o poziție bună în căutări este necesar ca site-ul nostru să primească cât mai multe link-uri din surse calitative, să fim prezenți pe rețelele de socializare și să fim recomandați pe cât mai multe platforme valoroase.

Articolul Anterior
Redirectionare 301
Articolul Urmator
Cumpărăturile s-au mutat în mediul online