moon indicating dark mode
sun indicating light mode

Cum ne alegem cuvintele cheie?

Cum trebuie să ne alegem cuvintele cheie pentru o strategie SEO cu rezultate vizibile?

În fiecare strategie de promovare, un prim pas este reprezentat de identificarea cuvintelor cheie potrivite domeniului în care site-ul își desfășoară activitatea. Pentru a fi pe înțelesul tuturor, trebuie să identificăm cuvintele care sunt tastate în motoarele de căutare atunci când utilizatorii au nevoie de informațiile sau produsele pe care noi le oferim. Indiferent dacă deținem un site de prezentare sau un magazin online cu o gamă variată de produse, nevoia pentru SEO există și trebuie să apelăm la profesioniștii din domeniu pentru a ajunge la rezultatele la care visăm.

Cuvintele cheie sunt extrem de importante atât pentru strategia SEO on page, cât și pentru SEO off page. Altfel spus, trebuie să analizăm atent nișa pe care activăm și să identificăm modul în care publicul căruia ne adresăm caută informațiile. Odată identificate cuvintele cheie care pot obține cel mai bun trafic trebuie să aplicăm o strategie eficientă și adaptată nivelului la care ne aflăm.

Fiecare proiect online trebuie să fie optimizat SEO, iar această strategie nu se oprește niciodată. Atât timp cât un site este online trebuie să respecte algoritmii motoarelor de căutare, asta dacă proprietarii își propun să atingă succesul și își doresc un trafic consistent.

Apelează la specialiști pentru optimizare SEO ca la carte

Este adevărat că fiecare persoană poate învăța SEO, dar pentru a obține rezultate trebuie să apelăm la profesioniști care dețin resursele necesare. Search Engine Optimization poate fi învățat doar testând, iar mulți dintre noi nu ne permitem să supunem site-ul afacerii pe care o conducem unor astfel de teste pe termen lung. Avem nevoie de rezultate rapide, iar acestea pot fi obținute doar dacă ne lăsăm pe mâna profesioniștilor.

La fel ca fiecare serviciu, SEO are nevoie de timp și de perseverență pentru a ne bucura de adevăratele beneficii. O agenție SEO va efectua un audit înainte de a aplica o strategie de promovare, iar acest pas are ca scop identificarea cuvintelor cheie, a punctelor slabe și a punctelor tari ale unui proiect online. Chiar și un site care este online de mulți ani are nevoie de optimizare pentru a ocupa o poziție bună în Google.

SEO sau Google AdWords?

Unii antreprenori preferă să aloce un buget lunar pentru AdWords, iar această practică ne poate aduce beneficii pe termen scurt, dar cu costuri mult prea ridicate. Mai mult decât atât, rezultatele organice vor rămâne pe locurile fruntașe pentru mai mult timp, iar cele plătite pentru AdWords vor fi poziționate fruntaș doar atât timp cât proprietarul unui site alocă un buget pentru aceste rezultate.

Un studiu din acest domeniu arată că peste 70% din persoanele care utilizează motoarele de căutare în mod frecvent ignoră rezultatele care apar primele în căutări, dar care sunt plătite. Atenția utilizatorilor din această categorie se îndreaptă spre primele rezultatele organice, deci cele obținute în urma unei strategii de promovare eficiente.

SEO se adresează proprietarilor de site-uri care își doresc rezultate pe termen lung, iar în funcție de nișa pe care activăm, nevoia unei strategii de optimizare poate necesita o investiție mai mare sau mai mică.

unsplash-logoAustin Distel
Articolul Anterior
Cumpărăturile s-au mutat în mediul online
Articolul Urmator
Cum să câștigi poziții mai bune în motoarele de căutare